Adam Latoń

Blog przede wszystkim fotograficzny… ;)

Nowe znajomości. ;)

14 komentarzy


Just for fun, ale na pewno fajnie będzie zrobić kilka zdjęć w bardziej klasyczny sposób. :) Ilford Delta 100 załadowany i już nie mogę się doczekać wywołania filmu, choć jeszcze ani jedna klatka nie została naświetlona. :) Jeśli sprzęt (i fotograf :P ) okaże się sprawny, to na pewno się podzielę efektami. :)
Jaram się tym sprzętem! :D

Written by Adam Latoń

29 kwietnia 2010 @ 21:53

komentarzy 14

Subscribe to comments with RSS.

  1. Też bym była podjarana :) co to przerzucasz się na Nikona?

    • Oj w żyyyciu! :D Ale tak się (nie)szczęśliwie złożyło, że wpadło w moje ręce trochę starego sprzętu Nikona. :) Gdyby ktoś chciał się zamienić na analogiczny zestaw Canona, to wchodzę w to! ;D

      Adam Latoń

      6 Maj 2010 at 20:48

  2. Właśnie ostatnio mi wpadł w ręce Canon AE-1 ;D ale w życiu bym się nie zamienił, świetny sprzęt. Tyle, że nie mam do niego fajnego szkła zbytnio, sama 50 1.8, niby nie ma na co narzekać, ale szkoda, że jeszcze stare wiekowe mocowanie FD.
    Analogi w ogóle, dobra rzecz :)

    Jarek-R

    6 Maj 2010 at 21:44

    • Ech, szkoda. :P ;D Jak tak niosę w torbie „piątkę” z Nikonem, to jakiś dyskomfort czuję… ;D ;)
      Analogi bardzo dobra rzecz. :) Aktualnie w sumie bardziej do zabawy, ale jaka wspaniała to zabawa. :) Poza tym się przyznam, że wcześniej nie miałem do czynienia z analogową fotografią.

      Adam Latoń

      6 Maj 2010 at 22:02

  3. Ja przyznam szczerze, że oprócz takich ważnych zleceń i tym nad czym pracuje, to nie używam cyfry. Jakoś tak przerzuciłem się, mniej zdjęć robię, a przynajmniej z głową, bo z cyfrą to nie zawsze szło w parze :D

    Jarek-R

    6 Maj 2010 at 22:21

    • Wiadomo, że na cyfrze się robi bez skrupułów, bo nic to nie kosztuje i miejsca na karcie jest dużo. To faktycznie nie prowokuje do myślenia. ;D Ale bardzo doceniam analoga, choć jeszcze pierwsze wywołanie filmu przede mną. ;) Już kilka razy rezygnowałem z jakiejś foty, bo „przecież to tak naprawdę nic ciekawego”. ;) I to też pewnie wpłynie pozytywnie na cyfrowe foty. Bo w choćby fotografii reportażowej nie ma miejsca na myślenie, czy jednak nie szkoda klatki. Za to swobodne focenie na analogu daje masę frajdy. :)
      PS. Nie wiem dlaczego, ale Twój ostatni komentarz odszukałem w spamie. ;]

      Adam Latoń

      8 Maj 2010 at 10:50

    • I jeszcze zapytam, gdzie wywołujesz i skanujesz negatywy w Częstochowie? I w jakiej cenie? :>

      Adam Latoń

      8 Maj 2010 at 11:38

      • Sory, że dopiero teraz odpisuje, akurat zobaczyłem odpowiedź… wszystko robię zawsze w Fuji w megasamie. Wywoływanie 3 zł, skan taki do publikacji i małych odbitek 8 zł za cały film.

        Jarek

        2 lipca 2010 at 14:47

      • Ale kolor, czy cz-b do koreksu? :>

        Adam Latoń

        15 lipca 2010 at 17:59

  4. a ja mam pytanie, co myślisz o zenit 122 i praktica mtl.

    mariusz

    8 Maj 2010 at 09:25

    • Szczerze mówiąc mam bardzo nikłą orientację w lustrzankach analogowych, ale jednak Praktica to bardziej zaawansowany i solidniejszy aparat, niż Zenit.

      Adam Latoń

      8 Maj 2010 at 10:09

  5. Kolor, kolor… cz/b wywołanie 10 zł jakoś.

    Jarek

    15 lipca 2010 at 18:08

    • A orientujesz się, ile tam trzeba czekać na wywołanie cz-b?

      Adam Latoń

      15 lipca 2010 at 18:56

      • Tego już Ci nie powiem, jeszcze na cz/b nie miałem okazji się bawić.

        Jarek

        16 lipca 2010 at 17:30


Skomentuj

