Adam Latoń

Blog przede wszystkim fotograficzny… ;)

Wielka Studencka Bitwa Na Poduszki.

11 Komentarzy

Myślę, że to nie wymaga dodatkowego opisu. ;) Event był świetny. :)


































Duużo więcej zdjęć na Picasie
, zapraszam też tam – może znajdziesz siebie? ;)

I jeszcze jedno foto z drogi powrotnej:

I się okazało, że to mój tramwaj. ;] Ale też zdążyłem. :D

Written by Adam Latoń

23 kwietnia 2010 @ 12:19

Napisane w Uncategorized

Tagged with , , , , ,

Komentarzy 11

Subscribe to comments with RSS.

  1. Poznań git!

    Szunabrina

    23 kwietnia 2010 at 13:30

  2. Looks like fun!

    tekla

    23 kwietnia 2010 at 15:30

    • Zdecydowanie nie tylko „looks”. :D

      Adam Latoń

      23 kwietnia 2010 at 15:51

  3. Want!

    tekla

    23 kwietnia 2010 at 22:07

    • Ja Ci Sosnowca nie doradzałem. :P

      Adam Latoń

      23 kwietnia 2010 at 22:18

      • Daj spokój. Przez ten Sosnowiec mam niemalże depresję. A Poznań byś polecał?

        tekla

        25 kwietnia 2010 at 20:22

      • Poznań git, wiadomo! :D

        Adam Latoń

        25 kwietnia 2010 at 20:29

  4. A u mnie… Jak to niedawno na gramatyce opisowej padło:
    – „sosnowiec”? It’s a swearword!

    tekla

    26 kwietnia 2010 at 19:47

    • Jeśli Sosnowiec ma klimat jak Katowice, to, no offence ;) , niespecjalnie zazdroszczę. ;] Po kilku godzinach w Katowicach niedawno byłem przytłoczony tą ponurością i ciężkim klimatem.

      Adam Latoń

      26 kwietnia 2010 at 20:56

  5. Rewelacja, też tam chciała być! Fajne foty..mmm

    lilka4

    1 Maj 2010 at 07:21


Skomentuj

