Adam Latoń

Blog przede wszystkim fotograficzny… ;)

Tea-time… ;)

9 Komentarzy

Z każdym zapięciem do korpusu coraz bardziej lubię 50mm i fotografowanie wszystkiego tym szkłem. ;)

…a dla ścisłości, to w środku akurat był rooibos, który herbatą właściwie nie jest. :)

Written by Adam Latoń

14 lutego 2010 @ 07:33

Napisane w Uncategorized

Tagged with , , , ,

Komentarzy 9

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bardziej mi się to drugie podobało, z ‚symetrycznymi’ (?) cieniami ;D
    A i tak jest czad.

    Szunabrina

    14 lutego 2010 at 07:44

  2. Obczaję, jak dojadę do Poznania już. :) I tak myślę, czy by nie rozszerzyć wpisu o jakieś foto Młodej z tej serii. ;)

    Adam Latoń

    14 lutego 2010 at 07:53

  3. A ja i tak wam kiedyś naparzę Earl Greya :>

    matefusz

    14 lutego 2010 at 17:07

  4. ja też się lubię z moimi 50mm :D

    magda

    14 lutego 2010 at 23:41

    • Ewidentnie jest moc! ;) A Ty adres bloga zmieniłaś? ;>

      Adam Latoń

      15 lutego 2010 at 06:56

      • zmieniłam, bo mnie tak natchnęło :D

        magda

        15 lutego 2010 at 14:37

  5. Mówisz, że 1,4 fajne a jakby to było mieć 1,2 :F

    matefusz

    15 lutego 2010 at 12:00

    • Jeszcze fajniej by było. :) Chociaż na przykład 85 1.2 ma AF znacznie wolniejszy od 1.8. Ale 1.2 ma to coś, że ja z całkiem niezłą skutecznością rozpoznaję od razu foty z tego szkła. ;)
      Dlaczego jak piszesz u mnie komenty, to Twój nick jest od razu linkiem, a jak ja piszę, to to tak nie działa? :(

      Adam Latoń

      15 lutego 2010 at 13:45

  6. Wręcz idealne.

    :)

    irethh

    24 lutego 2010 at 20:35


Skomentuj

