Adam Latoń

Blog przede wszystkim fotograficzny… ;)

W ogrodzie…

3 Komentarze

…u cioci na imieninach. ;) Fajne światło się zrobiło wieczorem, trzeba było wykorzystać. :) I potem trochę kombinacji w photoshopie, być może za dużo. ;)
6U3U0595
6U3U0627
Edit:
…jeszcze jedno ;)
3

Written by Adam Latoń

12 lipca 2009 @ 20:42

Napisane w Uncategorized

Tagged with ,

Komentarze 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. śliczne są te zdjęciaaaaa!!! widać, że w wakacje praca wre;)) Twoja siostra jest biedna, ile ona musi się z Tobą namęczyć…:D pozdrawiam!!!

    Iga

    12 lipca 2009 at 23:15

  2. Te zdjęcia to akurat bardziej zabawa. ;) Ale praca też wre. ;) Ja mam taki system: Jak mam dość obrabiania zdjęć weselnych, to dla relaksu obrabiam jakieś inne fotografie. ;)
    Namęczyć… Ona sama te zdjęcia chce! :)
    Tobie w końcu musimy zdjęcia jakieś zrobić! :) To się odwleka okrutnie, ale prędzej czy później musi się udać. ;)

    Adam Latoń

    12 lipca 2009 at 23:50

  3. Tak wiem, mam niezły zapłon, ale chciałam napisać, że pierwsze zdjęcie jest po prostu cudowne! ^^ Drugie podoba mi się, a na trzecim Młoda ma przepiękne oczy. :D

    Ewa

    17 lipca 2009 at 20:07


Skomentuj

