Adam Latoń

Blog przede wszystkim fotograficzny… ;)

Początek… :)

8 komentarzy

Aciek próbuje swoich sił w dziedzinie fotografii, więc założenie foto-bloga wydaje się być dobrą opcją. ;) Fotki różne mogą się tu pojawiać. ;) Wczoraj zacząłem sezon ślubny, więc i tutaj od „ślubniaków” zacznę. :)
0001
Wiem, że póki co skromniutko tutaj, ale nie od razu wypasionego bloga zbudowano. ;)

Written by Adam Latoń

24 Maj 2009 @ 21:08

Napisane w Bez kategorii

Tagged with

komentarzy 8

Subscribe to comments with RSS.

  1. No Bracie dałbyś coś ze znikającej już fabryki;) Fajny pomysł z tym blogiem ;D

    djlipi

    25 Maj 2009 at 18:31

  2. Dzięki! :) Trzeba zacząć się pokazywać trochę. ;)
    Fajny pomysł z dodaniem fot z fabryki. W wolnej chwili coś wrzucę, bo te zdjęcia mają teraz już wartość mocno dokumentalną. ;)

    Adam Latoń

    25 Maj 2009 at 18:44

  3. O widzę znajome twarze :) od razu jak na fotomedaliku zobaczyłam znajome nazwisko zerknęłam :) pozdrawiam

    magdalena miedzińska

    15 czerwca 2009 at 14:24

  4. Teraz mi głupio, bo ja Cię nie za bardzo kojarzę. :] Nazwisko brzmi znajomo, tylko z twarzą skojarzyć nie mogę. :> Wskazówki jakieś? :D
    Pozdrawiam! :)

    Adam Latoń

    15 czerwca 2009 at 16:48

    • w zasadzie nie znamy się osobiście ja znam Cie tylko z tak zwanego widzenia :) bardziej znam Twoja rodzinkę z Pabianic :D ;)

      magdalena miedzińska

      15 czerwca 2009 at 22:18

  5. Aaahaa, takie powiązania. ;) Ja pewnie Ciebie też kiedyś widziałem w takim razie. ;)

    Adam Latoń

    15 czerwca 2009 at 23:21

  6. No na pewno :) nawet na 550-leciu razem biegaliśmy po scenie z aparatami :)

    magdalena miedzińska

    16 czerwca 2009 at 12:24

    • Słabo pamiętam… ;] ;) Ale pewnie jeszcze się spotkamy „w akcji” kiedyś. ;) I tym razem będę uważał. ;)

      Adam Latoń

      17 czerwca 2009 at 22:13


Skomentuj

